Eksim Enerji

Ürün Geliştirme Uzmanı

Hibrit
Yarı Zamanlı
ORDİNO / ANDORRA
Yayınlanma Tarihi : 01.01.2024
İlan Bitiş Tarihi : 09.02.2024

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

 

Teknoloji, Ar-Ge ve İş Geliştirme Başkanlığı bünyesinde Ürün Geliştirme Direktörlüğüne bağlı OtoPriz, elektrikli araç şarj istasyonları için yenilikçi ürün ve servis stratejileri geliştirecek, pazar dinamiklerini analiz ederek etkili pazarlama ve işbirliği fırsatlarını belirleyecek “Ürün Geliştirme Uzmanı” rolünde ekip arkadaşı arayışımız mevcuttur.

 

 

Genel Nitelikler

 

  • İşletme, Endüstri, Elektrik ve Elektronik, Bilgisayar Mühendisliği vb. alanlardan üniversite mezunu,
  • Ürün pazarlama veya ilgili alanlarda en az 3 yıl tecrübe,
  • İleri seviyede İngilizce bilgisi,
  • Ekip çalışmasına yatkınlık ve bütünsel bakış açısı ile iç müşteri yönetimi yeteneği,
  • Etkili iletişim, ileri seviyede sunum becerileri ve sonuç odaklı iş ilişkileri kurabilme,
  • Yüksek problem çözme, analitik düşünme ve analiz yetenekleri,
  • Güçlü zaman yönetimi becerileri ve yoğun iş temposunda çalışabilme,
  • Hedef ve sonuç odaklı, dinamik, takip ve koordinasyonda güçlü,
  • Proje yönetimi, ürün yaşam döngüsü yönetimi ve teknolojik trendlere hakim,
  • Veri analizi ve raporlama yetenekleri,
  • Karmaşık problem çözme, yaratıcı düşünme ve yenilikçi çözümler üretebilme,

 

 

İş Tanımı

 

 

  • OtoPriz ürün ve servislerine ilişkin ürün geliştirme ve pazarlama stratejilerinin oluşturulması,
  • Müşteri ihtiyaçlarının tespit edilerek bu ihtiyaçlara yönelik çözümlerin üretilmesi,
  • Müşteri ve pazar araştırmalarını yaparak, pazar trendleri ve müşteri geri bildirimlerini ürün geliştirmede kullanma,
  • Rakip çevre analizlerinin yapılması ve yeni ürün, servis, teklif ve kampanya fikirlerinin yaratılması,
  • Pazar dinamikleri, rekabet ve müşteri ihtiyaçlarını değerlendirerek yeni stratejik işbirliklerinin yapılması için iş modellerinin tasarlanması,
  • Ürün, servis, kampanyalar ve iş birlikleri modellerine ilişkin kârlılık, verimlilik, maliyet ve pazar payı analizlerinin yapılması,
  • Kampanya, ürün ve servislerin lansman süreçlerinin, ilgili tüm birimleri (Teknoloji, hukuk, finans, pazarlama iletişimi, vb.) koordine ederek 360 derece yönetilmesi,
  • Dijital pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi, özellikle mobil uygulama üzerinden pazarlama aksiyonlarının planlanması ve uygulanması,
  • Sürekli ürün iyileştirme aksiyonları planlama ve uygulama, müşteri geri bildirimlerine dayalı iyileştirmelerin yönetilmesi,
  • Pazarlama iletişimi ekiplerine kampanya ve iletişimler için etkili brief'ler verme, karşılıklı koordinasyon sağlama ve sürecin etkin takibini yapma,
  • Mobil ve web platformlarında müşteri deneyiminin optimize edilmesi için UI (Kullanıcı Arayüzü) ve UX (Kullanıcı Deneyimi) çalışmalarının yönetimi, pazarlama iletişimi ekiplerine ve ajanslara etkili bir şekilde brief'ler verme,
  • Mevcut stratejik işbirlikleri için partner yönetimi, gelir ve ürün stratejilerinin geliştirilmesi ve gelir sağlamak adına müşteri yönetimi fonksiyonlarının yürütülmesi.